latifahtravelactive.reismee.nl

Afscheid genomen van de kids.

Lieve thuisblijvers,

Ondertussen zijn er al weer een hoop daagjes voorbij. Wat gaat de tijd ontzettend snel hier. Wauwww wat is Ghana een ervaring! Iedere dag opnieuw. We waren met zijn 3e nu zijn we nog maar met 2 en over een paar dagen ben ik alleen. We hebben afscheid genomen van het andere meisje bij het project. Ook hebben wij zelf afscheid genomen de dag er na. Wat vond ik dat moeilijk. Afscheid nemen van die lieve kinderen. Maar ik ben ontzettend blij om deze ervaring mee te mogen maken. Dit is iets wat je je hele leven niet meer vergeet. Ik ben ook ontzettend blij dat ik zoveel heb kunnen doen voor deze kinderen. Ik ga zeker terug!

Onze laatste week gaan we reizen. We verblijven in een hotel langs de zee. Vanuit daar gaan we dingen bekijken. We hadden eerst een ander idee, om naar het noorden te reizen maar daar verliezen we zoveel tijd mee, met een rit van 16 uur heen en 16uur terug in een kleine stinkbus. Dat vonden we een beetje zonde van onze laatste week hier. We zijn zondag aangekomen hier en hebben al een hoop leuke dingen gedaan en contact gelegd met de locals. Helaas hebben we maar een dag aan het strand kunnen liggen. Want het regent hier al 3 dagen lang. Ontzettend jammer. Het is hier overigens nog steeds regenseizoen. Het zou nu ongeveer afglopen moeten zijn. Ja in Afrika regent het ook. Wat ik me in het begin bijna niet voor had kunnen stellen. Verder leggen we veel contact met de mensen hier en hebben hele gesprekken over de verschillen met hier en bij ons. Ook komt het geloof weer sterk naar voren. Zo heeft iedereen ofja een hoop Ghanese twee dikke littekens op hun gezicht. Twee dikke diepe strepen. Dit schijnt iets te maken te hebben met het geloof. Ik zou zeggen zonde van je gezicht. Maar hier gaan ze ver voor het geloof. Verder hebben we gister een national park bezocht. We hebben geklommen in de jungle. De bedoeling was dat we dieren tegen zouden komen. We hebben geen een spannend dier gezien. Ja een baby cobra slang maar onze gids zei kijk een baby cobra en hij ging erop staan. Dus we hebben nog amper iets gezien. Dan was de Beekse Bergen nog leuker geweest. Naja missertje, jammer maar helaas. Moet er wel even bij zeggen, eindelijk weer normaal eten. Ofja voor zo ver eten normaal is hier. Ik moet ook wel een beetje bekennen dat ik Nederland wel mis. Maar zou hier ook nog wel een paar maandjes kunnen volhouden. Helaas is het vandaag weer een dag dat het regent. We gaan nu lekker ontbijten, en in onze ervaar ghana gids kijken voor een nieuwe ervaring.

Jullie horen snel van me!!

Liefs,
Latifah

Reacties

Reacties

loes

lieve latifah, die ervaring nemen ze je niet meer af. Je hebt nu met eigen ogen kunnen zien hoe het er daar aan toe gaat en welke hulp ze nodig hebben. Geniwt van je vakantiedagen en tot snel. liefs loes

Oma riet

Lieve latifa
Jammer dat het regent maar ik denk dat je je toch wel vermaakt
Ik hoop dat het snel weer droog wordt dan kun je noch een beetje luieren dat neb je wel verdiend geniet nu noch maar . dikke kus oma riet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active