latifahtravelactive.reismee.nl

Voor vertrek!!

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie met me mee reizen.

Ik vertrek aankomende zaterdag (11 Juli) dan eindelijk voor een maand naar Ghana om hier vrijwilligerswerk te gaan doen.

Als allereerste wil ik de mensen bedanken die me hebben gesteund en geholpen met geld ophalen voor het project waar ik ga werken!

Ik zou in de eerste instantie naar een project gaan genaamd: Mums Care! Dit is een weeshuis met ongeveer 25 kinderen. Het project heeft heel lang geen vrijwilligers gehad door deuitbraak vanEBOLA! Hierdoor is de organisatie tot een conclusie gekomen dat het project zelfstandig is geworden. Vandaar dat ik overgeplaats ben naar een ander project in Oost-Ghana KPANDO. Ook dit is een weeshuis maar minder ver in ontwikkeling dus deze mensen hebben meer hulp nodig.

Nu is het echt aftellen maar ook heel spannend !

Ik heb er zin in!!!!! Het zal een hele mooie evaring worden.

Ik houd jullie op de hoogte !!

LETS DO THIS!!!!

Liefs Latifah

Reacties

Reacties

Fransien

Spannend een dag voor vertrek.
Hele goede reis.!!! Hoop snel weer te lezen hoe het voor jouw is daaro. knuffelsss

Gabriel van Wersch

Lieve meid, ga je wel missen, maar trots op wat je gaat doen. Het wordt een indrukwekkende ervaring. Op naar Schiphol !!!! Geniet er maar van. Papa en Mama.

Christien van assouw

Goeie reis, en geniet van je ervaringen in Ghana.
Groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active